fredag 14 augusti 2009

Godmorgon

Sitter här o bara tar det lugnt en stund...rätt nice faktiskt. Vaknade vid 7 imorse, då gick Benjamin ner på toa. Trodde han skulle vara vaken sen, men han gick o la sig igen och sov till halv nio=) Typ första gången han sover så länge här hemma. Cassandra vaknade dock lite tidigare, typ kvart i åtta. Men jag fick iaf en liten stund själv imorse med och kunde njuta av en kopp kaffe ifred...den ni=)
Idag har jag lovat barnen o baka en äppelpaj, så vi lär väl göra det på eftermiddagen eller nått. Jonas jobbar idag också och det verkar som att han kan jobba där nästa vecka också, kanonbra.
Måste lösa Benjamins första skoldag bara, den är ju på tisdag. Men jag ska kolla med Anders om vi kan åka med han, han ska ju ändå dit med Andreas. Och då börjar Cassandra på dagis igen. Eller, hon har egentligen redan börjat, tror det var den 4 hon fick börja. Men till vilken nytta då? Hon kan ju lika väl vara hemma. Men på tis har hon haft ett lååångt sommarlov så då är det dags igen. Vad ska jag göra då på dagarna i väntan på Liten? Städa varje dag eller..haha. Njuta kanske.
Snart kommer Andreas o William hit, dom ska vara här en liten stund innan dom ska till dagis.
Upp på övervåningen nu och bädda sängarna.
Höres...ciao

Benjamin när han var typ en månad eller två
Cassandra 2½ år. Har tyvärr inga bilder på henne när hon var mindre...vet inte vart dom är=(

1 kommentar:

  1. Haha, nu ska jag inte byta mer :)
    Du får passa på att njuta innan den lilla kommer :)

    Pusss

    SvaraRadera