lördag 29 augusti 2009

Trötter

Precis så känner jag mig. Var faktiskt pigg igår på dagen men sen på kvällen så blev jag skittrött. Sov en timma eller nått i soffan vid halv nio. Sen vaknade jag av att det ringde och sen var jag uppe till tolv kanske. Men då var jag så trött så jag stupade i säng. Sen sov jag till 10 idag=) *nice*
Eller ja, jag var uppe en stund vid 5 i morse, hade sån tandvärk=( men med 2 alvedon så lyckades jag somna om. Men jag är fortfarande trött nu.
I går åkte jag och Cassandra med Helena och Hanna in till stan. Kikade runt lite och hittade ett par inneskor till Benjamin. Han behöver det till brottningen samt till innegympan i skolan. Sen blev det 2 par jeans till dom(ett par var). Tror inte det var nå mer...jo, 3 par strumpor till Cassandra...hallo kitty såklart=). Tyvärr passade inte skorna och inte heller Cassandras jeans,så det tar jag med till sthlm idag och byter om jag hinner in nånstanns.
Haha, det var så kul när jag gav Benjamin skorna. Gav han påsen från Inter sport och sa att det var ett paket åt han. Han tittade på skorna en stund och när han skulle lägga i dom i påsen igen så blev han överlycklig och tjoade nått i stil med "jag har fått en hundralapp också". Va, tänkte jag. Men kom snabbt på att jag lagt ner växeln där i påsen när jag köpte skorna. Vad säger man då?? Inte var dte meningen att han skulle få hundringen, men å andra sidan gav jag han ju påsen och sa att det var hans paket...hmm... Det slutade med att jag skrattade en bra stund och att han fick behålla pengarna=)
När Jonas slutade jobba så plockade han upp Johan inne i stan. Han skulle ju komma och hämta barnen som ska vara där i helgen. Men problemet var bara att när Jonas parkerade bilen utanför mixi för o springa in o köpa snus så fick han inte igång den igen. Jävla audi! Men Helena var snäll och åkte in dit och hämtade dom samt körde tillbaks dom till tåger senare. Tyvätt rann tiden iväg och jag vra skithungrig. Så det fick bli hämtmat från Blå Elefant igår, för mig iaf=) blev stekta nudlar med kyckling,räkor,grönsaker och jordnötter *mums*
Sen var kvällen över för mig och jag slocknade ju som jag skrev innan=) Jonas var hos Helena o Anders igår kväll och spelade Guitarr hero.
Nu har han åkt till Gävle för o grilla helstekt gris åt Anders=) haha.
Själv ska jag snart åka till sthlm...
Ha det gott Ciao

Benjamin som aldrig vill vara med på kort längre...tråkmåns

Cassandra i sin nya kjol coh topp från Hilfiger. Jättefint var det, trodde inte hon skulle vara så här fin i rött=) Hon har ju mest rosa,lila o vitt annars

1 kommentar:

  1. Skönt för dig med lite egen tid :)
    Ha en bra dag i sthlm :)
    Puss

    SvaraRadera