tisdag 4 augusti 2009

Ytterligare en ny dag

Igår hände det inte alls mycket. Jonas jobbade o jag var bara hemma. Lyckades iaf få ut några få annonser på blocket. La ut lite vinterkläder så får man se vad som händer med dom.
Var skittrött hela dagen igår så när kl var tio tror jag så gick jag o la mig. Länge sen jag la mig så tidigt.
Idag nu först ska jag till mvc och kolla läget med magen o mig antar jag. Tror det är som sist, att allt är bra. Möjligtvis har siffrorna på vågen ändrat lite på sig bara. Sen ska jag åka till Hälla o se vad som finns. Behöver inget vad jag vet. Benjamin behöver en skolryggsäck, men det lär ju inte jag få köpa. Jag tycker ju han ska ha en simpel enfärgad eller åmindstonde neutral. Men så tycker inte han.
Jonas jobbar hela dagen idag med så jag får roa mig själv.
Nä, nu ska jag åka. Ha det gott

1 kommentar: