onsdag 5 augusti 2009

Onsdag

Jaha idag är det alltså onsdag. Vad gör man en onsdag när man är helt solo? Hittills har det inte hänt mycket iaf. Har som mål att rensa barnens garderober i dag o försöka se vad som passar till hösten o inte. Men det e ju lite svårt att prova på dom när dom inte är hemma. Men om jag rensar idag så kan jag ju prova när dom kommer hem. Tyvärr tror jag inte att Benjamin kan ha sina skitsnygga nova star byxor, inget par kan han nog inte ha *snyft*. Han är så grymt snygg i deras kläder. Men han har 2 hood kvar o dom kommer han iaf kunna ha, o västen o mössorna om jag har tur. Sen måste jag ju plocka fram lite som dom kan ha som extrakläder i skolan o på dagis. Vad ska jag välja till det? Hittade iaf ett par grymt snygga jeans igår till Benjamin. I västerås i nån affär, ett par name it var det iaf. Men det ser så löjligt ut på lappen när det står name it och är i strl 122 tycker jag. Bättre förut när det stod exit. Name it låter som bebisplagg i mina öron. Jaja, snygga var dom iaf=)
Skulle behöva ge mig ut på tomten o rensa upp äpplen och tvätta fönsterna från utsidan också.
Jonas är ledig från jobb idag, men han ska åka till Arboga. Fick aldrig frågan om jag ville följa med, så jag stannar hemma o gör mina sysslor. Imorgon jobbar han igen där i Grillby.
Sen så ska han ju åka o hämta Cassandra hos Johan direkt efter jobbet. Benjamin skulle också ha kommit hem men han ville stanna där i några dagar till och det är väl helt ok för oss. Förstår han för han har ju inte varit där sedan midsommar. Så han kommer väl hem under helgen nångång skulle jag tro.
Nä ni, ha en bra dag idag!
Puss o kram

1 kommentar:

  1. Tråkigt att bara vara hemma :(
    Hoppas du hittar något roligare att göra än att rensa garderober och tvätta fönsterna.
    Ha en bra dag!
    Pussss

    SvaraRadera