tisdag 11 augusti 2009

Tisdag idag

Fick vakna före Cassandra idag med=) Hon sov enda till halv nio idag med. När hon kom upp myste vi i varsin ända på soffan innan det var dags och göra oss i ordning.Vid tio åkte vi till Västerås. Cassandra tog med sina sparade pengar ifa hon skulle hitta nått att köpa. O det gjorde hon=) hon köpte ett block på H&M. Nu har vi väll iaf varit hemma en timma eller nått och hunnit prova igenom Cassandras garderob inför hösten. Så nu gapar den tom=( Ska lägga ut det andra på blocket. Tycker bara det är så drygt att fota allt, men det går rätt snabbt när man väl är igång. Benjamin har säkert också växt ur en hel del, har ju rensat ut det som jag är säker på, men sen finns det ju mer också jag behöver prova på han. Men han kommer hem på torsdag så jag får göra det då.
Jaha, då börjar jag väl nu då med Cassandras kläder....
Ha det gott!

Cassandra paltade med vattnet igår när jag röjde i hemmet

På väg upp i skogen för o leta svamp

Håller hårt i blocket hon köpte på H&M idag

En korv med bröd på ica

2 kommentarer:

  1. Vad kul att kolla in din blogg;) Filten köpte Alvas morfar till henne när vi låg på BB, den är köpt där vi hyrde babyskyddet så det måste vara på Babyproffsen om jag inte har helt fel;)

    Ska kika vidare på din blogg nu:)

    Kram Linda

    SvaraRadera