torsdag 27 augusti 2009

Ingen bebis än

Bloggar lite i efterhand och lägger in lite bilder på dagarna som gått. Har inte orkat uppdatera bloggen nått nu när jag gått o blivit förkyld...
Men så här har våra dagar sett ut iaf=)
Ja, Jonas åker ju vid 6 varje morgon o e hemma vid halv fem, men vad jag o barnen gör om dagarna iaf=)

Måndag
Lämnade Benjamin vid skolbussen och sen cyklade jag hem. Hade lovat Cassandra att vi skulle baka bullar, o det kom jag inte undan med. Så vi drog igång ett bullbak. Benjamin följde med Elias hem efter skolan, så när Jonas kom hem från jobbet så åkte vi o hämtade han där innan det bar av till stan för och käka mat.






Tisdag
Som alla andra dagar var det dags för skola för B. Men just i tisdags så var det fotografering i plugget. Försökte få han på bild, men han e inte så lycklig över att jag fotar hela tiden...haha.
Cassandra var på dagis och jag tillbringade några timmar i västerås på dagen.


Onsdag
Ja, det var ju igår det...hmmm...vad hända igår. B till skolan och C till dagis. Jag var hemma och tvättade ett x antal maskiner tvätt, städade ur bilen(toyotan) och det tog mååånga timmar kan jag lova. Hann inte ens dammsuga ur den medans barnen var borta så jag fck göra det när dom kommit hem. Cyklade upp till dagiset och hämtade C vid halv två och 20 min senare kom B med skolbussen. När bilen var ren o fin, iaf invändigt, så var det dags för mellis för barnen och sen läxläsning med B. Gick hyffsat, ska fortsätta med han idag.
Älsklingen min kom hem vid halv fem som vanligt. Han slängde sig in i duschen och käkade snabbt. Sen åkte vi alla in till stan. Jag o C hoppade av vid ica maxi och handlade en del, och Jonas och B åkte vidare till B´s brottning. Hade gått jättebra på brottningen, och B gillar det jättemycket.



Torsdag
Ja, det är ju idag det. Har planerat att städa inne i huset idag. Har gudsonen här eftersom han var däckad i feber igår. Men idag är han pigg o glad så jag ska ge en skurtrasa till han också=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar