måndag 3 augusti 2009

Barnen åkt igen

Ja, dom kom ju hem igår vid 17 tiden och har nu alltså redan åkt igen. Känns trist. Dom hade iaf haft det jättebra i Bergby med farmor o farfar. Så hade dom ju turen att lillebror o Nathalie var där också. Det uppskattade dom verkligen! Dom hade gjort små utflykter varje dag samt gått på Toys r us en dag. Det gör dom alltid när dom är där på sommaren och barnen får välja lite var som dom vill ha. Cassandra hade med sig en stor dockbil med släp hem och Benjamin hade med sig en stor bilbana samt nån hot wheels bana.
Imorse hade jag ställt kl på 7 så jag kunde gå upp o umgås lite med barnen innan dom åkte. Men jag var så hysteriskt trött så jag orkade inte gå upp förns kl var halv åtta. Fick lite smått brottom då med tanke på att barnen skulle göras färdiga, jag duscha, ge barnen frukost och hinna packa åt dom...allt det till kl 9. Nu kom Johan o Lisette lite tidigare så dom fick gott vänta på att vi blev klara. Känns inte alls kul att dom bara var hemma o vände, men snart är dom ju hemma i längre perioder igen=)
Igår kväll tänkte jag o Jonas att vi skulle åka till Arboga idag. För dom hade ju inte ringt från det där grävarjobbet han e extra på. Men så precis när vi hade pratat om det så ringde dom. Blev jobb för han idag där igen. Men det är ju bara bra med tanke på att han inte har nått nu under augusti månad. Så han ser jag väll inte förns ikväll nångång.
Själv hemma med andra ord.... Förslag på vad jag kan göra?

1 kommentar:

  1. Usch, låter som du har tråkigt :(
    Men du får helt enkelt vara hemma och slappa idag!
    Ta hand om dig själv :)

    Ha en bra dag, hoppas du hittar något att göra.
    Du kanske får ta en sväng och titta på grisarna, hahaha :D
    Pusss

    SvaraRadera