lördag 15 augusti 2009

Lördag morgon

Vet inte riktigt vad som har hänt, men jag vaknar ju skittidigt nu förtiden=( 06:22 va kl imorse när jag vakna. Vem vill upp så tidigt en lördagsmorgon? Inte ens en vardag vill man upp så tidigt ju. Jaja, nästa vecka är det ju dags att börja gå upp tidigt igen så det är väl bra att jag vänjer mig kanske.
Igår stannade Andreas här hela dagen ist för o åka till dagis efter lunch. Han o Benjamin hade ju inte sets på 2 veckor drygt så dom ville gärna leka hela dagen. Mig kvittar det, jag var ju ändå hemma. Så på eftermiddagen slängde vi ihop en äppelpaj som vi mumade i oss när Jonas kom hem=) Riktigt gott faktiskt. Sen åkte vi in till maxi och handlade lite till helgen, så vi slipper åka in idag. Vet inte alls vad vi ska göra, men det löser sig nog. Jo, barnen ska på pyjamasparty ikväll.
Imorgon kommer iaf pappa hit, när vet jag inte bara men vi skulle höras på skypen ikväll. Cassandra o Benjamin tycker det är mycket roligare o prata där än i tel=)
Nä, nu ska jag lägga mig ner i soffan en stund och kolla på tv med barnen.
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar