måndag 10 augusti 2009

Bloggpaus

Paus från vad vet jag inte, har inte ens börjat med mina "måsten" för idag. Har haft en riktigt slappdag än så länge. Vaknade vid halv åtta, Cassandra vaknade vid halv nio. Det var nice. Lite egentid på morgonen är aldrig fel. Sen drog vi benen efter oss här hemma fram till elva, då gick vi ut en sväng på tomten. Men det slutade med att vi låg på studsmattan i en timma och snackade skit. Sen in och göra lunch, fick bli youhurt till Cassandra och en kantarellsmörgås till mig *mums*=)
Nu har jag sagt i några timmar att jag ska ta tag i hemmet, byta lakan, hänga tvätt och plocka iordning lite...så det är väl dags att göra det snart. Jag o Cassandra har precis spelat lite Buzz, nu sitter hon o spelar själv. Jonas jobbar ju idag, men när han kommer hem är det tänkt att vi ska ta på oss gummistövlarna och gå upp i skogen o plocka svamp.

1 kommentar: