fredag 21 augusti 2009

MVC idag igen

Japp, då var det dags igen för mvc besök. Går dit nästan varannan vecka nu på slutet.
Hade iaf en tid dit halv elva idag. Innan det hade jag sovmorgon. Jonas jobbade inte idag heller så han gick med Benjamin till bussen i morse *skönt*
På mvc gick väll allt som det brukar...bra med andra ord. Blodtrycket lågt som vanligt, järnet lågt som vanligt det med. Men det var ju inte så bra tyckte bm. Vikten kvar på + 8 kg...trodde jag skulle ha ökat till åtmindstonde + 10 nu när det nära målgången, men inte det inte. Bm sa att en graviditet i sig väger mellan 12-13 kg, så lite till kanske jag kan gå upp då. Hur man nu gör det, äter ju hela tiden känns det som. Överviktiga går inte upp så mycket i vikt sa hon, men jag var ju inte det innan, inte i mina ögon iaf=) gick bara upp 8 kg med Benjamin också.
Magmåttet var bra, har sjunkit lite eftersom bebisen sjunkit en hel del. Den ligger långt ner nu, och det känns kan jag tala om. Sen var det väl inte så mycket mer om det besöket. Hon gick igenom en del info om efter förlossningen. Vi vill ju åka hem efter dom obligatoriska 6 timmarna *hoppas,hoppas*
Efter besöket där så åkte vi till uppsala en snabbis. Sen snabbade vi oss hem så vi skulle hinna hämta Benjamin vid bussen.
Sen har vi bara varit hemma. Glömde tyvärr ta kort idag på Cassandra när hon hade sin nya skjorta på sig, hon var grymt fin i den=) bild kommer nån annan gång hon har den på sig
*tack för presentkortet*
Joel o Emil kom idag också. Har bara typ käkat middag och haft fredagsmys sen var det dags för sängarna. Rätt skönt när dom somnar i tid faktiskt.
Nu har vi intagit varsin soffa här hemma jag o älsklingen. Han kollar på friidrotten på tv(alltid sport om han får välja) och jag har datorn som vanligt=)

1 kommentar:

  1. Fin bild :)
    Ja, man sitter helldre vid datan än kollar på sport :)
    Pusss

    SvaraRadera