lördag 29 augusti 2009

Besök i storstaden

Idag åkte jag till sthlm för o gratta min bror som fyllt år. Perfekt att jag kunde åka med grannarna som ändå skulle till sthlm dom också. Jonas grillade ju i gävle.
Hann inte till h&m innan, men däremot så åkte jag, Benny o Ingela till solna centrum efter att hans gäster åkt. Tyvärr fanns det ingen amningsbh där heller=( känns som att dom inte vill att man ska amma sina barn, finns ju aldrig någonstans där jag kollar. Jaja, har ju ett tag på mig så jag hinner väl hitta nån om jag har tur.
Sen var dom snälla och körde mig till Barkarby så jag kunde gå in på Intersport och byta Benjamins innergympaskor jag köpte igår. Så nu får vi se om dom här passar ist.
Blev hämtad vid halv åtta i Sundbyberg för hemfärd. Men innan det blev jag bjuden på en jättegod middag av Benny o Ingela *tack* Risotto med kantareller och oxfilé och sallad *mums*
Hemresan tog ett tag, för Helena ville in på kista och köpa vinterskor åt barnen. Så det gjorde vi också=)
Men vid halv tio var vi iaf hemma. O strax efter det kom Jonas hem. Nu sover han tyvärr, han var skittrött. Och jag är dessvärre skitpigg.
Fundrar på o vika lite tvätt och tömma diskmaskinen nu...om jag inte sitter här vid datorn för länge=)
Natt natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar