söndag 16 augusti 2009

Besök idag

Idag har min pappa varit här o hälsat på och retat gallfeber på barnen, haha. Han kom runt tolv, så vi käkade lunch ihop och hann även med en fika direkt efter det innan det var dags för o göda upp oss med lite äppelpaj och vaniljsås *mums*
Var ute en stund på tomten allihopa och roade barnen. Men måste ju säga att man som vuxen är rätt road av studsmattan också=) Hoppade bara en stund, men fan vad jobbigt det är. Ja, nu är jag ju höggravid också, men det är jobbigt iaf.
Pappa åkte runt 5 tiden och då dök Jonas ner i soffan för o kolla på fotboll på tv. O nu när Liverpool förlorade så har jag en deppad karl här hemma. Hur kan man hänga upp sig så på en match? Varför kollar man ens på matchen om oddsen för att bli deppad eller glad är exakt lika stora? Bollen är ju faktiskt rund!
Jaja, nångång måste han ju bli på bättre humör. Problemet är ju bara att det kommer fler matcher.
Nu kommer snart Benjamin hem. Han har varit ute o spelat fotboll med Andreas och Gustav. Kul att dom kan göra nått annat än o spela ps2.
Cassandra ligger redan i säng, tror hon sover.
Själv ska jag inte göra nått ikväll *nice*
Hej Hej

Pappa intog soffposition efter maten, tror han sov en stund också

Hela ligan spelar Buzz. Pappa fattade nog inget av det, men han var med iaf=)

Lite lek på tomten

När pappa åkt hem så sminkade Cassandra mig med sitt smik till sminkdockan. Blev väl inge vidare direkt, helt blå på kinderna så jag såg misshandlad ut. Så bild på det får ni inte=) Men hon var nöjd med resultatet.

1 kommentar:

  1. Detta är något vi känner igen när det gäller Stefan :-D ... sofflägget efter maten tänkte jag då närmast på .

    Kram till er alla. Sussie

    SvaraRadera