onsdag 19 augusti 2009

Natt Natt

Skulle gå o lägga mig med kände att jag ville läsa lite på nätet först. Så nu sitter jag här i sängen med datorn=) Tyvärr läste jag ett trist inlägg på en annan blogg. Tänker inte skriva nått alls om det! Vi var två om det här beslutet, oavsett vad andra säger. Men hur kan folk orka ödsla sin energi på o ljuga om andra. Vi hade bestämt redan under hösten att vi skulle flytta och det är vi nöjda med. Redan när jag bodde i den andra staden så var det mycket man fick höra om andra människor..hur kan folk veta så mycket om andras liv? Har dom inga egna att by sig om? Varför vill man ens gotta sig i andras liv? Nää, vi trivs bra här där vi bor nu och är JÄTTEGLADA för det kommande barnet som vi valde att behålla. Vi älskar varandra och ser ett liv framför oss ihop.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar