torsdag 3 september 2009

Vart är du bebis??

Kom ut nu så vi får träffa dig. Vi är nyfikna på vem du är ju! Tjej eller kille? Och det bästa vore även om du presenterar dig när du e född, vi har lite svårt för namn här hemma.

Jag la fram ett nytt förslag på tjejnamn för nån dag sedan och det gick hem hos Jonas. Känns som ett klockrent namn=) Och till pojk har vi ett långt namnförslag och ett kort. Jag gillar båda och det gör älsklingen me=) *jippi*
För bara några veckor sedan trodde dom flesta på tjej men nu verkar det ha ändrats till kille....om man går på magform alltså=) Spännande!! 4 dagar kvar till BF idag. Benjamin har stenkoll, han kollar in bloggen varje dag och kollar vad det står för siffra. Haha.

Ja, hur ser det annars ut då? Vi lullar på här hemma. Barnen är hemma idag eftersom Benjamin kräktes igår. Men han är pigg idag så imorgon får han gå till skolan. Tyvärr missade han sin brottarträning igår, men det är sånt som händer. Tog det rätt lungt igår, var inte ens utanför dörren=) Cassandra målade om sina naglar och lekte hela dagen...och pratade hål i mina öron!!

Nu ska jag och Cassandra kila över till Helena och hämta min mätsticka till skorna. Dags o mäta innermåttet och se vilka skor dom kan ha i höst. Sen ska vi rensa äpplen från gräsmattan. Behövs göras varje dag, men vi har inte riktigt fått rutin på det än=)
Tur att grisarna är ute nu, då kan vi slänga över äpplena dit.
Ciao

Min pysseltjej målar naglarna

1 kommentar: