onsdag 2 september 2009

Sjuka barn

Godmorgon på er.
Va ju tänkt att Benjamin skulle gå till skolan idag. Tänkte så tills för bara en liten stund sen då han rusade in på toa o kräktes. Bläk, avskyr kräk! Han satt här i soffan i morse o sa att han hade ont i huvudet idag igen. Men nu e han tydligen magsjuk också. Så då blir han ju hemma imorgon också. Cassandra blir också hemma då reglerna är sånna att syskonen inte får vara på dagis om nån e magsjuk i hemmet. Tycker jag e jättebra, varför ska man smitta ner alla andras barn?? Hellre en dag hemma för mycket. Nu skulle hon ju varit hemma idag iaf med tanke på gårdagen, men hade tänkt hon skulle gått imorgon.
Så kan det vara. Jag e pigg iaf=)
Känns som det är tur att ingen bebis e på g just nu...känns inte som det är det optimala när barnen e sjuka. Vaknade inatt vid 2 tiden och hade ont magen. Blev först irriterad för jag var så jäklans trött. Men sen blev jag glad och fundrade på om det var värkar på g. Men när jag vaknat till lite mer så kom jag på att jag hade ont för jag var så jättekissnödig. Snopet! haha.
Nu ska jag ta hand om min sjukling. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar