söndag 13 september 2009

Jag får likson ingen ordning

på mitt liv.. Den spelas just nu här hemma. Lars Winnerbäcks nya, skitbra är den=)
I morse var en lugn morgon. Vaknade vid 8 av att Thea låg och sträckte på sig och när jag tittade på henne så låg hon där med sina stora ögon och och gjorde sin berömda bajsmin. Bara att ta upp henne då för att byta=)
Benjamin och Cassandra var redan uppe då och blev så glada när jag kom ner med Thea. Dom myste med henne och klappade henne massor...gullungar.
Och hemmet var rent och städat och det var jätteskönt att vakna till det.
Idag kommer min mamma hit och hälsar på. Ska bli roligt, hon har ju aldrig vartit här hemma, och inte heller träffat Thea än. Men hon är ju bara en v gammal så det är ju inte så konstigt.
Benjamins kompis Elias kom precis hit, så nu spelar dom ps2 och har det roligt.
Cassandra går mest runt och gör ingenting. Hon längtar tills vi ska åka efter lunch. Då ska vi åka till en lekpark inne i stan och roa barnen lite=)
Nu ska jag ge Thea lite mat.
Hej så länge

1 kommentar: