lördag 26 september 2009

Godmorgon Lördag

Vaknade vid 8 imorse, men inte riktigt utvilad. Känns som jag vill ha en hel natts sömn snart. Hon sover jättebra på natten Thea, eller oftast iaf. Ammade henne vid 23 innan vi skulle sova, sen sov hon till 4 imorse så ammade jag henne igen. Men därimellan så var hon tvungen att skita 2 ggr som jag såklart var tvungen att ta bort. Men det är rätt mysigt ändå=) Nu sitter hon här framför mig i sin babysitter med sin filt över halva ansiktet och försöker sova ser det ut som *gullungen*.
Igår så packade vi alla in oss i bilen och begav oss till storstaden. B och C skulle till deras pappa och Lisette. Efter vi lämnat dom så åkte jag och Jonas (och T såklart) till solna centrum för att fördriva tiden lite innan vi skulle till pappa. Gick runt där och strosade lite. T fick en jättefin jeansklänning från Fix och så köpte vi en sån där liten nalle man hänger på sufletten på vagnen som hon kan ligga och kika på. Vill inte ha en hel sån där radda med nallar som man hänger tvärs över, utan bara en. Så jag hittade en rosa sån=)
Hos pappa så bjöds det på pasta med en pastasås med lax i *supergott*. Tack söta pappa för att vi kunde komma=)
Nu ska jag o Jonas snart åka till Enköping för att lämna Joels cykel som blev kvar här från helgen. Sen ska vi till Västerås för att hämta Jonas bror som ska komma hit och hälsa på.
Så även den här dagen lär gå.
Ha en bra dag
Kram

Thea just nu=)

Nya jeansklänningen

Nya barnvagnsnallen att hänga i sufletten

2 kommentarer:

  1. Vilken söt klänning :)

    sv: Ja, jonas bror bor väl på Näsby här i skåne?
    och då skojade jag om att jag kunde åka med jonas bror upp till er (eftersom han bor nära mig) haha :)
    Syster, hajjar du inte skämtet? :)

    Det vore ju jätteroligt om jag och benny kunde komma till er :)
    Ha en bra lördag!
    Pusss

    SvaraRadera
  2. Jaha :) jag trodde ju han bodde kvar här nere i skåneland :) hihi..
    Pussss

    SvaraRadera