måndag 21 september 2009

Liten eftersläntare

Nu har vi varit vid korset och hämtat hem Benjamin från skolbussen. Dom hade varit vid Mellevi idag och plockat lingon som dom ska göra sylt på i skolan=) Nå annat sa han inte om skoldagen, som vanligt, men jag antar att han haft det bra iaf=)
Själv sitter jag här och är så fruktansvärt godissugen=( på choklad eller nått smarrigt, men inget finns i skåpen=(
Har lovat barnen att iaf fika med lite glass nu på em, finns kvar sen i lördags när pappa och Marie var här och fikade. Benjamin ska bara äta mellis först. Jag och Cassandra åt lunch halv två, så hon lär ju inte äta nån mellis nu inte.
Glömde få me lite plagg igår när jag visade er min h&m beställning, men här kommer dom iaf....bara Theaplagg är det....och bara med rosa...och mycket hello kitty=)*me like*

1 kommentar: