fredag 11 september 2009

Fredag idag

En hel vecka har gått sedan lillskruttan föddes. Just nu ligger hon och sover...som alltid annars.
Jag och Cassandra har det mysigt, vi har precis målat naglarna och spelat Buzz. Slappa hinner vi också me *skönt*
Igår va jag och Thea själva hemma när Benjamin och Cassandra var i skolan och på dagis. Men hon sov bara så jag passade på att städa en del och plocka undan. När barnen kom hem så var det läxläsning med Benjamin som stod på schemat. Inte lätt när man har Cassandra hemma....gud så hon babblar! Men tillslut satte hon sig och ritade och då var hon tyst iaf en liten stund.
På kvällen igår var jag på föräldramöte i skolan. Jonas var hemma med barnen. Rätt skönt att åka iväg själv. Men när jag kom hem möttes jag av en skrikandes Thea som var jättehungrig. Jonas hade gett henne flaskan men hon ville tydligen ha mer...skruttan.
Ammade henne lite innan hon och Jonas gick upp och la sig, Thea för att sova och Jonas för o se på film. Jag plockade undan här nere och gav mig på tvätten. Såg inte alltför roligt ut här när jag kom hem så jag ordnade det så det kunde se lite kul ut när jag vaknade.
Nu har jag lovat Cassandra och ta en promenad med henne ute på gården, hon måste gå ut med sina dockor tydligen. O då vill hon ha sällskap av sin mamma=) Så jag får väl lägga Theafisen i vagnen och palla mig ut.
Hej hej







3 kommentarer:

  1. Fina bilder :)
    Ha en bra helg syster :)
    Jag har bytt blogg nu, haha..

    marcusnathaliie.devote.se

    Ska aldrig mer byta blogg nu, lovar! :)
    Pussssss

    SvaraRadera
  2. svar: 22 dagar kvar till jag ska till stockholm :)
    Fast idag är de bara 21 dagar kvar.
    Ska tyvärr bara va där från fredag till måndag. Ska till vår kära bror sen till vår kära pappa!
    Har du inget att göra kan du komma, hihi...
    Pussssss

    SvaraRadera
  3. Svar: haha, lustig är jag allt :)

    Den 2 oktober åker jag upp :)
    Puss!

    SvaraRadera