onsdag 23 september 2009

Konsten att göra ingenting

Det är precis det jag gör just nu....absolut ingenting. Har några måsten som skulle behövas göras, typ bädda sängarna. Men jag ska det....snart=)
Ska faktiskt äta min gröt jag precis gjort i ordning, får bli lunchen idag för mig. Har inte gjort så mycket alls sen jag slängde iväg det förra blogginlägget. Bara bytt på Thea (som bajjat igen!! Hur kan man skita så mycket som hon gör??), ammat henne, slängt ihop en lasagne och vikit lite tvätt. Anledningen till att lasagnen är gjord redan är för att Benjamin ska på brottning ikväll och behöver då äta en tidig middag, så det är rätt skönt att ha kvällens middag färdig redan nu.
Nu vaknade Theaplutten...o när jag gick o hämtade henne så stinker hon skit!!!=) Nått ska hon väll syselsätta mig med på dagarna...gosfian *puss min tjej* jaja, bara 5:e bajsblöjan för idag....o fler lär det bli.
Hade tänkt bjuda på lite bilder men gör det sen, nu ska jag byta på henne. Hej svejs

1 kommentar:

  1. Haha, du har många blöjor att byta. Själv tycker jag att det är konstigt att hon går upp i vikt och ändå skiter så mycket. haha..

    Vad gott med lasange :)
    Ha en fortsatt bra dag syster!
    Puss

    SvaraRadera