tisdag 29 september 2009

Besök

Hade ytterligare en bra natt. Theaskrutten somna vad halv tio igår kväll och vaknade sen vid halv fem imorse för att käka lite. Sen somna hon om och sov till halv nio=) Men jag gick upp vid kvart i sju, Benjamin skulle göras i ordning till skolan och Cassandra till dagis.
Vid halv nio ringde min storasyster och frågade om hon och Eddie fick komma hit idag och träffa lilla Thea. Blev jätteglad och självklart fick dom det=) Så dom kom vid 11 och åkte hem nångång på eftermiddagen. Dom hann träffa både Cassandra och Benjamin också när dom kom hem, det tyckte barnen var jättekul=) Vi käkade lunch, umgicks och hade det trevligt *tack för att ni kom*
Benjamin hae med sig Elias hem från skolan. Dom var ute en sväng och inne och spelade ps2. Men jag tror dom var lika mycket ute som inne idag, ett stort + vad gäller dom....dom brukar annars bara vara inne.
Cassandra hade haft en bra dag på dagis, hon hade varit inne och ritat sa hon iaf.
Åt tidig middag idag eftersom vi inte riktigt visste vilken tid Elias skulle hem, så vi hann mysa framför tv:n en bra stund på kvällskvisten innan det var dags för sängarna för barnen. Eller ja, Thea var vaken fram till halv nio, men Benajmin och Cassandra somna iaf tidigare.
Nu är Jonas på innebandyträning och alla barnen sover som sagt. Jag har kollat på idol och nu är det house på tv. Blir inte uppe länge idag...imorgon är en ny dag att vakna till...pigg o glad=)
Ha det gott allesammans. Kram

Thea badar med sin pappa

O här myser dom i soffan..eller ja, Thea somnade=)

Benjamin igår på väg hem från skolbussen...första gången han klev av själv. Men jag stod en bit bort och kollade så han gick på rätt sida av vägen, och det gjorde han=) Fattar bara inte varför han inte lägger ner allt i väskan, den var tom och han bar på allt ist....hmmm...

Barnens kusin Eddie som var här och hälsade på idag *gullunge*

Barnens moster Nettan och kusin Eddie kelar med Theafisen

Cassandra myser med Thea

2 kommentarer:

  1. Fina bilder :)
    Hoppas vi ses på fredag :)

    SvaraRadera
  2. Fick googla mig fram men nu hittade jag bloggen!
    Fina bilder!
    Kikar igenom sen ihelgen för nu är jag trött ;)
    Tack för igår!
    Kram

    SvaraRadera