fredag 25 september 2009

Så var det det här med

uppdatering av bloggen...blir ju inte varje dag som ni kanske märker. Och oftast på dagarna, men ni får stå ut med det helt enkelt.
Igår hade vi en skogsdag. Benjamin blev hämtade av en kompis på förmiddagen och jag och mina söta tjejer hade bestämt med Anders att vi skulle ha en dag i skogen med barnen. Sagt och gjort. Anders var så söt och kopplade på vagnen på traktorn så jag och barnen (Cassandra, Thea, Andreas, Hanna, William, Noah och Nova) åkte i den upp i skogen. Anders hade gjort pastasallad åt alla oss och så hade vi fika med. Gav alla barnen en varsin burk i skogen som dom la blåbär och lingon i som dom plockade. Hade det jättebra, och barnen säkert ännu bättre=)
Vid 4 tiden så åkte jag och Jonas till bvc med Thea. Hon skulle vägas=) Väger nu 4350, så det går uppåt iaf, precis som det ska vara=)
Hämtade B efter bvc besöket. Han hade också haft en jättebra dag med sin kompis Frasse.
Kvällen avslutades med pizza och kebab=)

Idag är barnen också lediga (studiedag). Så just nu gör vi ingenting typ. Cassandra leker, Thea äter och Benjamin spelar ps2. B och C ska vi köra till sthlm när Jonas slutat jobba. Dom ska vara hos deras pappa och Lisette i helgen, gå på barnens dag och ha det bra.
När vi lämnat dom så ska jag, Jonas och Thea åka hem till min pappa och äta middag. Ska bli trevligt!
Har inga planer för helgen. Ev kommer Jonas bror hit och hälsar på och träffar Theaskrutten. Hon blir i dag 3 veckor=) usch usch vad tiden går snabbt!!




1 kommentar:

  1. Jag får åka med jonas bror upp till er, haha :)

    Fina bilder!
    Ha en riktigt bra helg syster!
    Saknar dig!
    Pusss

    SvaraRadera