måndag 21 september 2009

Jag och jäntorna hemma

Som alltid på måndagarna med andra ord=)
Sov inge vidare alls inatt, vid halv sex ville Thea inte sova mer. Försökte en stund sen gav jag upp och gick ner med henne. Känns som jag är i en dvala nu, e skittrött. Men det är väl så det ska vara med nyfödingar hemma=) Ruggigt och kallt är det ute också, så nån frisk luft mer än vad man måste är inte att tänka på en sån här dag.
Jag och Cassandra har hela köksbordet fullt av ritsaker...så ni förstår nog vad vi gör...ritar. Men Cassandra tog en paus nu så då gör jag detsamma. Theatjejen sussar i sin vagn och har det bra. Önskar jag med kunde gå o sova en stund. Men jag har inte ro för sånt när det är mitt på dagen.
Nä, nu är C klar så det är dags att jag beger mig tillbaka till köksbordet nu.
Hej hej

1 kommentar:

  1. Du får lägga dig tidigt i kväll :)
    Konstigt att ni har så kallt, det har inte vi än, hihi..
    Hoppas ni får en bra dag hemma i alla fall :)
    Puss

    SvaraRadera