onsdag 21 april 2010

Vart ska jag börja?

Vilken ände börjar man packa i egentligen? Som det är nu har jag inte ens börjat=(
Rensade ur några skåp i köket bara, men det är allt. Rensade dessutom bara ut sånt som ska kastas, resten står kvar. Är skittrött och hittar ingen energi till att börja packa. Men nu har iaf barnen lagt sig, så kanske kan jag hitta lite energi snart=)
Behöver bara en liten paus. Vi har iaf tagit fram flyttkartonger, var inte så många som jag trodde tyvärr. Men Nettan skulle komma förbi med några nån dag och Lisette ska ta med sig det på söndag när hon kommer hit och hälsar på.
Sitter just nu i vardagsrummet och kollar på Jerry Springer....måste vara ett av dom sämsta programmen som finns, men ändå måste jag kolla=) Helt sjukt är det, och kul=)
Nähä..nu slog han över till hockeyn=( dags för mig att ta tag i packningen nu då...
Finns det någon som är ledig ikväll så kan ni ju slå en signal och hålla mig sällskap=)

1 kommentar:

  1. Slog en pling, kan du ha gått till grannen? hihi.

    Packa ner allt du inte använder först såklart :)
    Typ dina och jonas kläder, ni kan gå i joggingbyxor tills ni flyttar, haha :)
    Har ni barnen i helgen? om inte annat börja packa alla leksaker :)
    Ringer dig i morgon :) Puss

    SvaraRadera