måndag 26 april 2010

Måndag

Ny vecka igen! Min vecka är fullspäckad av packning, städning och flytt. Ska försöka klämma in valborg också.
I går på eftermiddagen kom Lisette, Johan och Lilla Stefannie. Hon är så otroligt fin lillskruttan! Dom hade med sig ett gäng kartonger, så jag kan fortsätta att packa.
Vi käkade en ihopslängd middag och sen blev det kaffe på det! Kan det bli bättre?=)
Cassandra som är så pappakär valde att åka med dom hem till sthlm. Hon var helt införstådd med att Johan ska jobba hela veckan, men hon ville åka med iaf. Hon är nog lite "Lisettekär" också=)
Så på kvällen var det jag, Benjamin och Thea bara. Jonas var ju i Arboga. Han var hem till min syster och hennes karl och fick en massa kartonger där med *tusen tack*
Så nu kan jag verkligen packa! Och fort måste det gå, tiden börjar rinna iväg.
Ska försöka få lillfisen att sova, sen ska jag sätta fart! Benjamin är ju i skolan som alltid på måndagar.
Ska även försöka ta lite bilder idag, så blir bloggandet lite roligare=) framförallt roligare för er säkert att läsa ett inlägg med bilder!
Måste även få tag i min söta bror, han ska hjälpa mig med en sak=)

2 kommentarer:

  1. Kul med ett blogginlägg :) hihi!
    Ringer dig senare idag, glömde ringa igår..

    Packa som tusan nu! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Heja heja med packningen!
    På lördag kommer vi och stör *asg*

    SvaraRadera