fredag 2 april 2010

Påskafton imorgon

Nu är snart den här dagen över och imorgon är det påskafton. Har precis satt mig i soffan med datorn och en skål med godis=) Solsidan är på på tv:n...haha vad kul det är=)
Jag och barnen har haft en toppen eftermiddag! Alla barnen har varit på strålande humör. När Thea sov en stund så passade jag och barnen på att laga middag tillsammans. Benjamin skalade potatis för första gången och det tyckte han var roligt=)

Vi lagade en potatis och köttfärsgratäng till middag. Båda ville vara med att göra "köttfärsröran".


Efter middagen så blev det dusch för B och C, T fick bada=) Sen var det dags för fruktsalladen. Efterlängtad av barnen! Precis när vi skulle börja med den kom Helena över med sina killar. Så vi dukade till alla och åt tillsammans.
Benjamin följde med hem till Helena. Han ska sova där inatt. När dom gick hem dit så la jag en trött Thea och hon somnade på direkten. Cassandra fick vara uppe lite längre och mysa med mig. Men hon ville inte så länge, hon ville se på film i sitt rum ist=)
Själv har jag ägnat kvällen åt att göra i ordning alla påskäggen tills imorgon. Blev en hel del godis!
Har även hunnit med att fixa lite i tvättstugan. Känns som jag har gjort mitt för den här dagen nu=)

NATT NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar