söndag 18 april 2010

Beach 2010

Sommaren närmar sig med stormsteg och nu kan jag inte längre vräka i mig allt onyttigt! Har vräkt i mig godis, chips, feta såser och mat, läsk...ja allt onyttigt som går att äta typ. Men nu måste jag ändra på det om jag ska kunna trivas någorlunda på stranden i sommar. Förra året var det ju lugna puckar, då hade jag Thea i magen=) Men nu har jag inte så mycket att skylla på, mer än min superdåliga karaktär!
Ser ut som jag är nygravid igen om jag kollar mig i spegeln. Men det är jag INTE! Bara lönnfet=)
Så, hur ska jag hitta ett bra sätt att gå ner i vikt på? Eller kanske inte gå ner heller, utan mer forma till kroppen? Vågen visar nu på 54,5 kg till mina 163 cm. Måste iaf börja röra på mig mer. Som det är nu rör jag inte på mig alls. Kanske ska testa motionsspåret som är här bakom huset. Måste ju kunna köra med vagnen, annars blir det svårt. Och framför allt måste jag ha någon med mig första gången jag går, är livrädd för att gå vilse!
Att bara ge mig ut och knata längs åkrarna ger mig inte så mycket känner jag. Supertrist! Inte så vidare värst roligare i skogen, men lite iaf=)

Jag förra sommaren, med Theafisen i magen som jag kunde skylla på=)

Kan ju inte gömma mig bakom tröjor hela sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar