onsdag 7 april 2010

Godmorgon Fina Du

Vaknade alldeles förtidigt idag om ni frågar mig. Men Thea var glad och lycklig så det var bara att gå upp...halv sju visade kl då.
Gick ner och det absolut första jag gjorde var att brygga kaffe, så nu luktar det gott överallt=)
Idag kommer min fina Lillasyster hit! Hon ska stanna hos oss till på fredag. Då åker hon vidare till sthlm för att på Lördag åka tillbaka till Skåne igen. Det är så kul o mysigt när hon kommer *love it*

Igår kväll började jag ett projekt med att städa i tvättstugan. Insåg rätt snabbt att jag INTE ville spendera hela kvällen och natten där, så jag rensade bara ut allt skräp som samlats där sen i julas. Äntligen! Så idag kan jag städa snyggt också=) Eller nån annan dag...nu går det ju liksom att vara därinne igen.

Benjamin har sovit borta inatt han, men han borde vara tillbaka om nån timma eller så.
Han ska iaf vara hemma när hans moster dyker upp. Jonas ska ju åka och hämta henne vid tåget och jag tror nog lilla mannen vill följa med då=)
Just nu så är det bara jag och mina tjejer vakna. Mysigt och glatt. Thea har hittat sin högsta ljudnivå, så Cassandra börjar bli smått irriterad på henne för hon hör inte tv:n. Så säger hon hela tiden till Thea...."va inte så butter nu Thea". Haha, hon verkar inte fatta att Thea bara övar ljud. Dom är så söta och goa!

Hoppas ER dag bli toppen idag och att ni får lite vårsol!

1 kommentar: