lördag 10 april 2010

Uppe med tuppen

Vad så otroligt trött när jag vaknade av Theas goa joller ute i sin säng. Orkade efter en stund öppna ögonen för o kika på klockan....05:43=( VARFÖR vill hon vakna då? Det är ju lördag!=)
Hur som så gick jag upp. Tänkte vara smart och natta om henne så jag tog med mig henne och gick och la mig i Benjamins säng. Men varken hon eller jag verkar fatta hur vi ska sova brevid varandra=) Hon har ju liksom aldrig velat sova brevid oss eller somna i våran famn. Hon vill ju alltid somna själv i sin säng eller vagnen. Hmmm...så det gick inge vidare. Efter 10 tappra minuter gick vi upp. Då hade hon hunnit rycka mig i håret ett x antal gånger, rivit ett sår på insidan av min läpp, bajjat och bara röjt tunt!=)
Så nu sitter vi här i vardagsrummet hon och jag och har en trevlig morgon. Hon sitter och lyssnar på sin sjungande kossa hon fick i julklapp och jag har bryggt kaffe som jag sitter och dricker=)
Tycker mig känna en bajslukt till nu, så det är bara att kila iväg och kika om hon har gjort nå mer i blöjan.
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar