torsdag 22 april 2010

Tar en paus

Hela dagen idag har bestått av att packa. Och ändå märks det inte att något är nedpackat=( Det positiva är att man rensar samtidigt! Men hur kan man ha så mycket skräp? Var ju inte länge sedan vi flyttade, då rensade vi också massor. Men det är väl det att man köper nytt, men inte kastar något. Kommer inte på någon bättre anledning=)
Hur som så rensas det bort en hel del nu från våra ägor. Kan inte spara på allt som bara ligger och aldrig blir använt.
Har gått jättebra att packa med barnen hemma idag. Var lite orolig över att Thea skulle ledsna fort, men det gjorde hon inte. Vill ju inte ha henne alltför mycket på golvet nu när hon är snabb att ta sig fram, inte när jag har en massa saker på det, men hon var så nöjd i barnmatstolen. Har haft golvet i vardagsrummet fritt från allt skräp och endast haft hennes grejer där, så där har vi myst på golvet hon, jag och Cassandra=)
Nu ligger alla barnen i sina sängar. Thea fick sova redan halv sju idag, hon var så fruktansvärt trött. Dom 2 stora kollar film och har det bra.
Var precis upp till dom och pratade lite och när jag skulle gå ner så såg jag hur Thea låg på tvären i sängen och sov, längsmed huvudkudden=) Förstår inte varför det är så skönt att ligga åt det hållet, hon kan ju inte ens strecka ut sig när hon ligger så=) Är ju inte första gången om jag säger så...=)
Nähä, nu verkar det som om pausen är slut för min del. Försöker boka in en Örebro tripp framöver och hälsa på Johanna. Skulle vara kul om vi kom iväg hela familjen, och det skulle vara lika kul för mig att åka själv. Får se hur det slutar=)

Ha en bra kväll så hörs vi av!
Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med packningen idag :)
    Ha en bra dag syster! Puss

    SvaraRadera
  2. Packa packa packa... Säg om jag ska komma och hjälpa dig med barnen nån dag också. Kram Nettan

    SvaraRadera