söndag 18 april 2010

Sol och regn

Så har dagen sett ut här. Ena stunden strålande sol, andra blåsigt som tusan och regn. Inge vidare alls måste jag säga! Tog min lilljänta med mig till Helena vid lunchtid. Sen stannade vi där ett par timmar. När vi kom hem igen tyckte jag Thea skulle sova, så jag la henne och hon somnade på en gång nästan. Då tog jag tag i mitt dagens projekt...tvättstugan! Nu är alla kläderna där dom ska vara och det känns så mycket härligare! Nu kan jag till och med vika min tvätt därinne=)
När jag ändå höll på med det så passade jag på att rensa ur min och Jonas garderob. Skönt! Varför gör man inte sånt oftare? En del slängdes och allt lades på rätt plats.
När jag höll på med mitt projekt kom mina älskade "stora" barn hem. Jättetrött var Benjamin, men det gick bra. Dom hade haft en bra helg och dom hade myst med deras nya lillasyster Stefanie.
Cassandra cyklade iväg till Hanna för och leka strax före middagen. Sen stannade hon kvar där tills jag hämtade henne vid 19 tiden. Benjamin och jag åt pommes och hamburgare..eller han åt. Jag åt faktiskt inget. Hade ingen aptit! En del saker gör så man tappar suget på ALLT! Vissa saker tröttar ut en, så är det bara!
Men jag tänkte ta en smörgås snart med lite rökt kyckling och gurka. Får funka som middag idag.
Imorgon är det ny vecka igen, måndag. Ska packa Benjamins väska snart inför morgondagen. Han har idrott och jag orkar inte packa väskan på morgonen.

Hej hej!

3 kommentarer:

  1. sv: Jadå jag fixade engelskan, fick hitta på lite..

    Nej då, jag ska inte köpa sånna leggins, tyckte bara dom va coola :)
    Tröjan och solbrillorna är från Gina Tricot.
    Legginsen och skorna är från Nelly.com

    Puss

    SvaraRadera
  2. skönt att rensa garderoberna.. Då vet vi att du kan så då kan du fixa det här oxå när du kommer hit nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Men du föresten... Är inte Emil född 2007???

    SvaraRadera