onsdag 28 april 2010

Godmorgon

Har sovit sisådär 5 timmar förlite inatt känns det som. Är skittrött! Även fast jag var så trött igår så kunde jag inte somna när jag väl gick och la mig. Kl var efter tolv när jag lyckades somna. Sen vid 4:43 inatt hörde jag Thea ute i sin säng. Glad och pigg! Det var inte jag kan jag lova. Slumrade om och hörde henne igen...Nej, tänkte jag. Men när jag då kikade på kl så var hon 6:14. Så Thea måste ha somnat om=) Och även jag=)
När jag låg där och försökte vakna så hörde jag hur Benjamin låg i sin säng och höll på med sin sparbössa. Varför måste man räkna pengarna den tiden på dygnet?=) Han är så otroligt snål och sparsam den lille grabben.

Jonas hämtade mitt H&M paket igår=) Är nöjd med det mesta, men lite ska skickas tillbaka. Har inte hunnit prova allt, men det jag har provat verkar sitta bra. Är riktigt nöjd med mina treggings som kom, svart denim.

Vad jag ska göra idag behöver jag inte skriva här, det vet ni redan=)
Puss

3 kommentarer:

  1. Du får lägga upp bilder på kläderna :) hihi!
    PUSSs

    SvaraRadera
  2. Kul med kläderna :)
    Haha, om man inte får gå upp före kl 7 så är de ju roligare att räkna pengar än att räkna får för att somna om.

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag ska följa med på lördag
    saknar dig mer puss moster =)

    SvaraRadera