lördag 17 april 2010

Godmorgon Godmorgon

06:10 vaknade Thea i morse. Gav henne lite käk och hoppades hon skulle somna om.Men tror inte hon gjorde det. Jag gick iaf och la mig igen, men vaknade av hennes glada tjoande efter en halvtimma igen. Bara att gå upp och se glad ut=)
Mös med henne en stund innan det var dags för att brygga lite kaffe.
Oftast brukar hon hålla sig vaken till 9:30 innan det är dags att sova för första gången på dagen, men idag orkade hon bara vara vaken till 8. Så nu ligger hon och sover så gott i sin säng=
Jag har duschat och fixat mig för den här dagen. Dagen som inte har något att bjuda på och som ser ut att bli en grå och trist dag. Då blir jag extra laddad till o bara mysa med lillfian!
Ska iaf ta fram lite köttfärs från frysen så jag och Thea kan göra pannbiff till middag. Pannbiff, potatis och gräddsås.

Thea säger Godmorgon till er fina läsare!

1 kommentar:

  1. Söt bild :)

    pssst, här är väl en sån till Cassandras blivande kök? :
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70139169

    Puss

    SvaraRadera