onsdag 14 april 2010

Lillfisen slog sig

Usch usch...idag på eftermiddagen så satt Thea på golvet och lekte med sitt babygym. Helt plötsligt trillar hon bakåt och slår bakhuvudet hårt i golvet=( Inte nog med det...hon fick med sig hela babygymet över sig så det måste ha träffat henne över ansiktet. Tog upp henne och ser hur det bara rinner blod ur näsan på henne. Kom lite här och var, på henne, på mattan, på mig osv. Men det gick nog hyfsat bra ändå. Hon skrek en stund, sen var hon glad och go som vanligt=) Hon har blött lite nu under kvällen med. Varken B eller C har blött näsblod tidigare så det var liksom något nytt för mig.

Dagen idag har spenderats inne i stan. Jonas var och bowlade med J och E. Jag och Thea gick runt i butiker och småshoppade lite. Blev inget alls till barnen, bara till mig(!!)=)

Hela eftermiddagen spenderades ute på gården. Barnen cyklade och Benjamin byggde gupp så han hade något att hoppa på med cykeln. Efter det gick jag och Benjamin in så han fick göra sina läxor. Gick jättebra för han!

Nu är det åter så där lugnt och skönt i huset. Alla barnen sover=)
Jag ska snart knata över till Helena och kolla på tv. Jag och älsklingen delar inte riktigt samma tv-intresse=)

Ha en bra kväll gott folk!!

K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar