tisdag 27 april 2010

Trötter

Är så hysteriskt trött! kl 6:50 i morse var jag duschad, påklädd, sminkad och redo att möta den här dagen...ytterligare en dag i flyttkartonger. Börjar bli riktigt less på dessa kartonger nu som står precis överallt i huset! Men det måste ju göras.
Benjamin lekte med Andreas efter plugget, så han såg jag knappt röken av förens kl var 19 då han dundrade in genom dörren. Blev en dusch för han och sen sängen. Han fick se på film till kl 20, som alltid numera.
Thea har haft lite av en otursdag idag min lilla skrutta. Hon har ramlat omkull och slagit sig hela tiden känns det som, både baklänges och framlänges. O den lilla underläppen har åkt ut på henne både en och två gånger. Klämde fingrarna i en låda gjorde hon också *plutt*
Hon fick sig ett välbehövligt bad strax efter 17 och det var roligt tyckte hon! Oj så hon tycker om att plaska med händerna i vattnet=) Sen var det en kamp att försöka hålla henne vaken till kl 19, då hon brukar lägga sig för natten. Lyckades inte vinna kampen. 18:20 fick hon en flaska som hon nästan slukade helt och 18:30 låg hon i sängen och sov. Blev en snabb borstning av gaddarna bara mellan vällingen och sängen. Ja, hon har ju bara 2 tänder...så det kan ju inte ta så lång tid att borsta dom=)
Själv har jag inte gjort ett smack i hemmet sen barnen gick och la sig. Hade jag inte haft något roligt att vänta på nu så hade jag lagt mig för länge sedan. Men Jonas ringde tidigare och sa att han var på väg hem från Eskilstuna redan och skulle försöka hinna hämta ut mitt lilla H&M paket som kommit=) Sååå nyfiken!=)
Sov så gott alla söta där ute! Det ska jag!

Min goa kille för ett år sedan

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att han hämtar paketet idag :) Hoppas du blir nöjd!

    SvaraRadera
  2. God morgon! Smakar kaffet bra? eller du har inte hunnit sålång än? hihi :)
    Blev det något H&M paket uthämtat igår?
    Ha en bra dag! Puss

    SvaraRadera