fredag 16 april 2010

Min fredag

Just nu så njuter jag verkligen av att vara själv! Så otroligt skönt är det=)
Thea ligger ju däruppe och sover, det har hon gjort sedan halv åtta. Så nu lär hon sova fram till halv sju eller något imorgon bitti.
Benjamin och Cassandra blev hämtade med Camaron idag. Lisette kom på eftermiddagen med nytillskottet Stefanie. Pytteliten och jättefin var hon. Man glömmer så fort att dom varit så små och då r det ändå bara 7 månader sedan Thea var så liten. Tycker Thea är pytteliten fortfarande, men det kan jag lova att hon inte var när jag la henne brevid Stefanie=)
Så den här helgen är det bara jag och Thea *myyys*. J lär väl komma hem för o sova något, men sen åker han igen imorgon.
Tyvärr ser ju inte vädret ut att bli det bästa, men men.
Ska börja morgondagen med myspys i soffan med lillfisen, sen ska hon få ett skönt bad!
Hanns aldrig med ett kvällsbad idag. Jag och Thea var nämligen bortbjudna på middag. Grillade gott kött och åt potatisgratäng till det=)

Igår gjorde jag en liten beställning från zillstar.se åt barnen.
Dom hade 50% på hela ordern om man beställde igår kväll. Kommer inte riktigt ihåg vad jag beställde tyvärr, så jag kan inte visa er allt. Kommer bara ihåg 2 produkter=(
Har ju fått en orderbekräftelse, men där står det inte vad där är.
Men det som jag kommer ihåg var iaf detta...till Benjamin

Tumble n dry shorts

Levi´s t-shirt

Synd bara att minnet är bra med kort!

Nu ska jag hänga en sista tvätt för kvällen, sen ska jag ta nya Mama med upp och läsa i sängen innan det är dags för lite sömn!

Natt Natt!!

1 kommentar: