söndag 11 april 2010

Söndag kväll

Dagen har gått fort...för fort. Har inte hunnit med något känns det som. Har massor att fixa med i hemmet + att jag skulle behöva ladda in alla bilderna i nya datorn(från den gamla). Vill så gärna fixa en ny header, men har inte så mycket bilder på den här. Har iaf börjat med en ny, får lägga in bilderna imorgon så kanske den nya headern kan komma upp snart.

Iaf så kom Benjamin och Cassandra hem idag. Dom har haft en bra helg och dom hade träffat farmor och farfar en sväng. Kul!
När dom kom hem så käkade vi lite lunch och direkt efter det så var det matteläxa för B. Gick jättebra för han=)
Efter det klädda vi på oss och gick ut i det underbart fina vädret! Sp otroligt skönt att vara ute när det är så fint samt att jag får mer energi till o göra en massa med saker! Tror jag är en vädermänniska...så fort det är regn och rusk så gräver jag ner mig.
Passade även på att klippa Benjamin lite till runtom själva kammen. Det växer som ogräs hans hår! Så nu körde jag på 3 mm runtom...då kanske det räcker med att underhålla det var 14:onde dag. Snyggt blev det iaf!

Nu på kvällen var jag ner på ett litet 30 års firande *stort grattis*
Bara jag och Cassandra som var där. Jonas var hemma med T och B...som båda behövde sova.
Imorgon är det dags för skola igen! Nu är det slut på lovet och om jag har rätt nu så är det inget mer lov förens sommarlovet. Nån studiedag har dom kanske, men inget långt lov.

Nu ser han ut så här igen i håret, men en aningens kortare runtom kammen

2 kommentarer:

  1. Han passar bra i den frisyren :)

    sv: Lagerhaus har rätt mycket roligt ändå :)
    Handla inte för mycket bara om du ska dit , då blir jag avis :)
    God natt och sov så gott syster!
    Är det bättre med Thea nu? Puss

    SvaraRadera