söndag 18 april 2010

Nattuggla

Nu har nattugglan vaknat till liv. Eller ja, jag har ju varit vaken sen kl 7 i morse. Men jag har så svårt för att gå och lägga mig på kvällarna bara. Är inne i nån pigg period nu. Sitter här o läser bloggar och surfar runt på olika sidor. Lite dåligt uppdaterat bara=)
Alla här hemma sover..inkl fina J. Hade varit trevligt med lite mysigt umgänge, men så är det inte här hemma iaf.
Ska jag summera min helg så har den varit SKÖN! En välbehövlig lugn helg med massa Theamys och egofix. Det enda jag inte gjort än som jag skulle ha gjort är att färga ögonbrynen. Får göra det nån kväll i veckan ist.
Är riktigt skönt att garderoberna är rensade och fina nu inför våren. Och ännu mera skönt att ALLA vinterplagg numera ligger i kartonger i tvättstugan. Var nån vecka sedan jag plockade bort allt, men det tar tid att tvätta upp alla kläder och skor. Men nu är det klart!
Så nu är det massa med fina vårytterkläder som pryder våran hall=) Ska inhandla lite skor bara åt barnen, framför allt Cassandra. Benjamin har några par som han säkerligen kan ha under våren, men Cassandra har bara ett endaste par. Och det funkar ju inte riktigt när man bor som vi gör. Hade inte funkat annars heller iof, känns lite tamt.
Ska försöka ta mig iväg nån dag kommande vecka och prova ut skor på henne.

Måste ju även berätta att Thea numera har börjat med att skrika! Japp, skrika! Inte för att hon är arg eller nått, hon bara vrålar. Vid middagen idag så verkade hon tro att det bara var hon som fick låta. Så fort jag eller B sa något så avbröt hon med ett jätteskrik. Och varje gång man kollar på henne så bara garvar hon=) Jättekul verkar hon ha iaf=)

Godnatt gott folk. Nu ska jag smörja in mig med lite BUS sen ska jag hänga tvätt och packa skolväskan till B.

Älskar denna bild

2 kommentarer:

  1. Haha, vilken rolig förkortning :) BUS *asg*

    SvaraRadera
  2. Naw, tack! Men jag är inte alltid så duktig med promenaderna, men jag försöööker komma ut iaf :) När vädret är dåligt skippar jag dte dock ;)
    Kram

    SvaraRadera