onsdag 31 oktober 2012

Stor o Liten

Har tappat blogglusten lite. Ingen aning om varför.
Barnen har ju höstlov nu o dagarna tar fort slut, trots att vi inte gjort någonting. Igår hann klockan bli ett på dagen innan vi var färdiga här hemma. Då passade vi på o kila ut en stund jag o mina tre minsta. Jätteskönt!
Sen var det dags för tvättstugan o
strax när vi kom därifrån fick jag besök av Cricke o Johanna o deras barn. Umgicks,fikade o mös.
O så var den dagen slut.

Idag har Benjamin varit på Lek o Bus landet i örebro me Gluggen. O jag o mina andra tre var på bvc för vägning av Gabriel. Han har paserat 4 kilo o väger nu 4160 g:-)
Stora killen!
När Benjamin kom hem berättade han glatt för Thea att han fyller år imorgon. Hon svarar, utklädd till pippi långstrump, jag vet det vi har köpt lego till dig! Hahaha,ja det har vi gjort. Men inte var det meningen att hon skulle avslöja det:-P
Tur hon inte vet vad som finns mer o ge han:-)
Imorgon e det dags! Då firar vi Benjamin<3

Bild från parkhänget igår


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar