onsdag 24 oktober 2012

Godmorgon Trötter

Börjar fundera på om jag lider av nått. Kan inte vara såhär trött annars. Igår satt jag vid datorn här på kvällen, med Gabriel sovandes på min mage. O sen somnade jag så. Vaknade av att Jonas tog Gabriel från mig för att lägga han i sin säng, och då hade jag fortfarande ena handen på tangentbordet. Haha=) Händer väl aldrig att jag somnar så tidigt! Kl var ju typ bara halv tio. Men det var skönt att sova. Hade önskat bara att jag känt mig mer utvilad nu när jag skrapade ihop några timmars sömn extra.

Hur sköter man orkideer egentligen? Får ju mina att blomma om, men sen då? rötterna är ju överallt o ingenstans. Ser ju skitfult ut. Ska jag klippa av dom eller? O alla "pinnar" som är kvar, där det varit blommor innan. Klippar jag bort dom också eller?



1 kommentar:

  1. Ja jag är arbetsskadad efter knappt ett år, så kan bara inte låta bli att kommentera här..
    Har du kollat järnvärdet nått mer? För de va väl de som va lågt när du var gravid?
    Hoppas de ger med sig snart så du får bli pigg <3

    SvaraRadera