fredag 26 oktober 2012

No pics



Får bli ytterligare ett inlägg utan bilder. Har liksom legat lite lågt med fotandet=)

Fredagkväll, vilket betyder chips och tillbehör på hela vardagsrumsbordet. O x factor på tv=) Men tror inte barnen är så intresserade...Cassandra valde att ta en dusch mitt upp i allt och Benjamin sitter o pular med telefonen. Det är dom enda barn som är hemma just nu. Thea ville sova hos Jonas inatt och Gabriel är också där en stund och fredagsmyser<3
Barnen har ju höstlov näste vecka så dom är lyckliga över det iaf=) Thea som bara går 15 timmar/vecka på dagis numera har ju också lov=)

Idag då? Tog en välbehövlig sovmorgon. Vaknade vid 8! Sen fixade jag både mig o hemmet o Gabriel innan vi gick o hämtade Thea på dagis. Promenerade till stan för en liten fika med småttingarna. Mötte på min arbetskamrats man, så vi hängde runt i några timmar. Alltid trevligt med sällskap sådär spontant=) Thea är ett stort fan av han och blev överlycklig=) Men eftersom han är amerikanare och inte pratar svenska så förstår jag inte hur dom 2 förstår varandra. Han fattar ju såklart lite av vad hon säger, men knappt inte. Men på något sätt gör dom sig förstådda med varandra och busar runt och har jättekul. Så är det jämt med dom två=) Hon fattar ju inget av vad han säger=) När vi ses med familjerna så väljer hon gärna att "leka och umgås" med just han, även om det kryllar av barn då. Jaja, kul det med=)
Själv var jag alldeles trött i huvudet efter att ha umgåtts med han i några timmar...inte van vid att använda det engelska språket, haha=) Eh, jag e världssämst på engelska men det går ju bra det med=)

Nu ska jag dyka ner i chipsskålen igen. Så trevlig kväll gott folk!


1 kommentar:

  1. Här är en till som sitter med chipsskålen och njuter =) F*sen så gott!
    Har också tittar på x factor, de och chips hör till fredagen och helgen liksom, hehe =)
    Ha en bra helg systeryster!! KRAM

    SvaraRadera