måndag 1 oktober 2012

Ledigt

Budskapet på tavlan som Jonas köpte till bebisen här om dagen. Pryder nu väggen ovanför spjälsängen<3
                                                          

                                                               Godmorgon!
Hoppas ni haft en lika bra natt som jag! Sovit i 9 timmar utan att vakna för toapaus! Känner mig inge stickig i huvudet heller, så det är ett stort plus. Förkyld, javisst...men det går att leva med.

Idag ska vi till läkaren med Thea igen. Samma sjukhus, samma avdelning, men en annan läkare. Ska gå bra det med. Vi var ju till hennes "feberläkare" i onsdags och det gick med bra. Men henne träffar vi ca var sjätte månad och kommer att göra fram tills Thea är ca 5 år. Pratar mest och uppdaterar läget liksom.

Ska kila in i duschen nu snart. Sen måste jag hitta ett ställe att hänga upp mina fina ljusstakar jag fått av Helena.
Tips på vart?

Älskar budskapet! Och älskar designen!


1 kommentar:

  1. Vilket fint väggord =) Snart är det dags för er ju, gud så roligt!! =)

    Gillar också ljusstakarna du fick av Helena, jag har den till höger, men har nog missat att man kan hänga upp dom så jag satte mina på en byrå, hihi. (en som bara kollar på framsidan)

    Hoppas förkylningen försvinner snart! Kram

    SvaraRadera