torsdag 4 oktober 2012

Ensiffrigt

                                                Godmorgon!
Eller kanske god förmiddag? Jaja, välj själva.
Vi var tröttisar som vanligt i morse. Kl ringde kvart över sju, men eftersom Thea fortfarande sov så gick jag inte upp då=) Låg kvar till halv, för då var jag tvungen att kila upp för o väcka barnen. Thea vaknade strax därefter hon med. Så gosigt att ha henne bredvid mig i sängen<3
När Benjamin och Cassandra kommit iväg till skolan så lunkade vi på här hemma och fortsatte mysa i soffan. Tills dagis ringde och frågade om Thea kunde komma halv tio ist för tio. Skogen idag! Blev stressigt, men vi hann! Kom några minuter sent bara=)
Att det ska vara så svårt att komma igång på morgonen!

Thea var ovanligt trött o seg idag. Hoppas hon inte håller på att bli sjuk bara.

Har haft mitt linne i 2 timmar på mig...o ser redan ut så här=( Tur jag har tvättstugan=)

2 kommentarer:

  1. sv: haha, man kan ju alltid låtsas att man är rik och drömma lite ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, detta spillande, magen är för stor nu juh, dags för bebisen att komma ut nu och så du slipper spilla :)
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera