onsdag 10 oktober 2012

Kiss i sängen o ha det bra

Sitter här i soffan med lillkorven liggandes vaken i min famn<3 Första gången på den här dagen som han är vaken=) Han har bara låtit lite när han velat äta, annars har han sovit hela tiden.
Än är han väldigt nöjd o lugn. Bara njuter o har det bra<3
'Men han har en förmåga att kissa på mig när jag byter på han. Hade glömt bort att det lätt blir så med killar. Får lära mig det där=)

Läkarbesöket idag gick också bra. Med 2 timmars försening så fick vi åka hem med en OK stämpel i baken. Gjorde ett stopp i Erikslund på vägen hem för lite lunch o inköp av vantar åt lillkorven.

Nu ska jag fortsätta mitt bebisgos<3

1 kommentar:

  1. Sååå mysigt! Är så glad för er skull :) Skönt att allt var bra hos läkaren.
    Fortsätt med ditt härliga bebisgos så fortsätter jag disken i köket, hihi :) Kram <3

    SvaraRadera