torsdag 25 oktober 2012

Kallt idag

                                                     Godmorgon!
Brr, vad kallt det är ute idag! Men riktigt härligt=) Dum som jag var så tog jag en tunn jacka på mig när jag skulle kila till dagis för o lämna Thea i morse. Får bli ändring på det=)
Jaha, o nu då? Bara jag och Lilla G hemma. O han sover, as usual. Ska bara tat lugnt nu tror jag. Skulle behöva röja av övervåningen, men skiter i det idag!

Igår var vi på bvc för o väga Gabriel. Passade på att väga mig själv också=) Än finns det några kilon kvar att jobba med, och framför allt överflödet på magen. Eh, det kommer...
Men iaf, Gabriel vägde nu 3910 g. Trodde han skulle ha passerat 4 kilo, men till nästa vecka så=) Thea gissade på att han skulle väga 13 kilo(!!?) nu men hon hade också fel=) haha=)
Enl hon på bvc så bör man i hans ålder öka med 200-400 g/vecka. Gabriel hade ökat 170 g. Men jag är inte orolig. Inte bvc heller. Herrejösses, han är ju bara 2½ vecka. Dessutom jättenöjd och lugn så det finns liksom inga konstigheter där inte=) 

Nä nu ska jag plocka undan efter frukosten. Lyxade med kokta ägg på kaviarsmörgås=) Mmmm, den ni=)

Benjamin är stolt över sin lillebror<3
 

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild :)
    13 kg? haha det var de värsta!
    Dina extra kilon, äsch, än är de inte sommar, hihi.
    Ägg & kaviar, så jäkla gott.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera