onsdag 3 oktober 2012

Höst o vinterskor

Satt igår på Stadiums hemsida och kikade på vinterkläder åt barnen. Även på höst och vinterskor. Tänkte att jag väntar med att beställa tills det dyker upp nå erbjudande. Men i morse var det där=)
25 % på hela beställningen. Toppen!
Så nu är en beställning gjord och jag hoppas den kommer hem snart=)

Passade även på att beställa hem ett par vinterstövlar till mig själv.
Hoppas dom är lika sköna som dom är snygga=)

 Gjorde faktiskt en liten beställning igår med. Men till Jonas. Det är han värd min fina<3
Beställe Jack & Jones från Ellos till han. Där har dom 40% på dyraste varan och 20% på resten av beställningen. Så dyrt ändå med killkläder, så det gäller att passa på=)

Schyssta detaljer på jeansen o hoppas dom är snygga på också!

Barnens grejer visar jag en annan gång. Nu var jag lite ego!

Ska snart iväg på utvecklingssamtal med Cassandra. Sen snabba hem för o ta cykeln till Benjamins innebandyträning, för o sen avsluta den träningen med ett föräldramöte.

Idag är det 10 dagar kvar till BF=) Benjamin och Cassandra var redan födda vid det här lagret i graviditeten, Thea dröjde ytterligare några dagar. Får se hur länge den här graviditeten varar. Känns som en evighet. Inga känningar, ingenting. Trist!
Men den som väntar på något gott....

1 kommentar:

  1. Snygga kläder! =)
    Gillade dina vinterskor, dom ser så varma och sköna ut trots att dom är snygga. Annars brukar det vara så att dom är snygga men dåliga eller fula men varma. Men du hittade ett par skor med hela paketet, kanon juh!

    Om det händer något inom kort så måste jag ju bara önska dig/er lycka till! Har ju gått galant innan så det lär det göra nu med =)
    Puss och kram!

    SvaraRadera