lördag 27 oktober 2012

Godnatt

Så var även denna dag slut. Har haft en helt ok dag. Sovmorgon till halv nio, kunde kliva upp i lugn o ro eftersom barnen fortfarande sov, promenerade till stan me mina 4 kids i det fin höstvädret, köpte lördagsgodis, umgåtts me Jonas o hans barn, varit ute lite till i jakt på änder att mata vid ån, haft Lena o Elin här på lite kvällskaffe o Gabriel fick typ en hel garderob i nästa strl av dom. O sen avslutades kvällen me 4 härliga barn som alla somnade gott! Har Thea här bredvid mig o hon ligger o mummlar om nått i sömnen:-) o så har jag Gabriel lite knorrandes på andra sidan av mig, men i sin spjälsäng. Tummen upp till den som uppfann vyssan lull tassarna! Helt klart det bästa köpet tror jag:-) ja,tio år sen jag köpte dom,men ändå.

Nattinatt! Dags o släcka lampan nu. Glöm inte ställ om klockorna. Bakåt tror jag Lena sa:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar