tisdag 23 oktober 2012

Härliga Tisdag

Riktigt fint höstväder ute idag! Solen skiner, sådär lagom kallt(just nu 2 grader) och jättefina färger. Kan behövas en dag som denna när natten varit kass. Är för dålig på att lägga mig i tid. Blev inte jättesent igår, men jag borde ju kunna gå o lägga mig när jag blir trött, inte nån timma efter det. Sen knorrade lilleman runt i ca 2 timmar inatt. Inte för han var vaken alltså, men han knorrade i sin säng o då har ju jag svårt för att sova. Skickade sms till Jonas vid 3 inatt o frågade om han var vaken där hemma hos sig, för isf tänkte jag han kunde hämta Gabriel. Men fick inget svar. Såklart hade jag inte räknat det det mitt i natten heller, men försöka går ju alltid=)
Jaja, nu är det en ny dag. Får göra det bästa av den helt enkelt. Typ passa på att städa nu. Sen skulle jag behöva till Dollar Store för o köpa tvättmedel och allt sånt tråkigt. Det är sopslut här hemma så måste ju ha det. Betydligt bättre pris där än i mataffärerna.
Jonas är hemma med en sjuk Emil idag så jag ska höra med han om vi kan åka dit.

Hoppas ni njuter av solen och det fina höstvädret idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar