söndag 7 oktober 2012

Negerboll/chokladboll

Fast visst får man säga negerbollar fortfarande? Utan att vara rasist? För det säger jag iaf. Faktiskt så tänkte jag baka just negerbollar med mina tjejer snart. O en äppelpaj. Ja, jag är rastlöst. Men också jävligt trött idag. Trist när det är så fint väder. Ville ut i skogen, men fick inget gehör på det så antar att ingen annan ville.
Har varit på Cassandras innebandyträning hela förmiddagen. Benjamin är iväg nu, men han har ett miniträningsläger så är borta enda till fem.
I morgon är det måndag igen. Fullt ös med andra ord. Jag har mvc tid också som jag inte får missa. Sen har alla tre dans och Benjamin har även innebandyträning.
För er som vill, och kan, så har Benjamin dansuppvisning den 7 november kl 18. Tror det blir en till sen innan julen, där även tjejerna är med och dansar.
Kul=)

Nä men jag försöker väl orkar börja baka nu då. Börjar med äppelpajen, så kan tjejerna grisa hur bäst dom vill sen när dom rullar bollarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar