måndag 25 juni 2012

Vart är sommaren?

Godmorgon ni fina! Hoppas ni vaknat utvilade inför kommande vecka. Själv är jag trött. Men det har jag varit sen i lördags eftermiddag nu. Morgonen här hemma har varit ovanligt lugn o det är skönt. Behöver det för o orka jobba känner jag. Regnet vräker ner här utanför o det blåser o blåser. Vart är sommaren? Slutet av juni och det är inte många soliga dagar denna månad bjudit på. Men men...har ju inte semester än så det kanske kvittar, iaf för mig=) Har några veckor kvar innan jag har tre veckors semester=) Ska bli riktigt skönt! Börjar semestern med en vecka i idre, sen blir Benji och Cassandra borta hos farmor o farfar veckan efter det. Då tänkte jag fixa väggen i mitt kök, och taket. Förra hyresgästen målade väggen svart, och även taket en bit. Har rätt litet kök så jag vill gärna ha det ljust. Skönt o kunna dona med det utan barn i hemmet. Thea får vara med Jonas då medans jag pular med det. Men ska jag måla eller tapetsera? Måste verkligen fundra på det. Ska ta nån dag och kika runt på tapet o se om det är någon jag fastnar för. Skulle även behöva få upp Benjis tapet nån gång, som jag köpte i januari tror jag det var. Ska flörta med pappa o se om han är sugen på att hjälpa mig=)

Jahaja, snart dags o kila till dagis o lämna Thea. Lite kläder på den damen kan ju behövas. Allt hon fått på sig än så länge är trosorna. Dom andra kläderna stoppade hon ner i en påse och låtsades gå till affären o handla kläder=) Sötnöt <3 Benjamin o Cassandra hoppade i sina träningsoveraller från fotbollen. Mysigt för dom o hasa runt i dom när det är så tråkigt väder ute.

Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Rolig du är syster som inte har satt upp den tapeten än, haha =) fast den som spar, den har.. Låter roligt att fixa om lite hemma när du är ledig.
    Jag hoppas ni får en supermysig vecka i idre =) Ha en bra dag i regnet, va glad att du jobbar inne ;) Love you! Puss

    SvaraRadera